MASAJ SI SAUNA

Masajul, secretul tineretii fara batranete si a optimismului permanent.

Nimic nu este mai placut si mai reconfortant ca un masaj facut cu maiestrie. Masajul, secretul tineretii fara batranete si a optimismului permanent. Este o tehnica straveche si a devenit o necesitate obiectiva.
Rasfata-te cu un masaj si viata iti va surade …in momentele in care ai avut o zi mai grea, cand ai senzatie de oboseala si nimic nu te relaxeaza. Obisnuieste-te sa faci un masaj saptamanal si ai secretul tineretii fara batranete, a optimismului permanent, a sentimentului ca nu te poate dobora nimic.

Masajul este de mai multe tipuri, iar noi punem la dispozitie :

Masajul de relaxare este un masaj al intregului corp, care are ca scop eliminarea rapida a oboselii, relaxarea musculara si generarea unei stari bune generale. Se efectueaza de catre terapeutii nostri cu uleiuri sau creme parfumate, intr-o ambianta placuta, cu muzica in surdina ce stimuleaza starea de bine si relaxarea.

Masajul refexogen este o metoda de tratament simpla si eficace cu provenienta din orient si are ca activitate de baza activarea prin presare a unor zone reflexogene ale organismului situate pe suprafata corpului, în general la distanta fata de organele pe care le reprezinta. Se cunosc zone de proiectie la nivelul pavilionului urechii, limbii, talpilor, palmelor, coloanei, intestinului gros.

Masajul facial si masajul capului sunt doua proceduri pe care le recomandam la pachet deoarece impreuna ofera rezultate extraordinare. Masajul facial are efect asupra tenului, care o data cu inaintarea in varsta sufera schimbari. Prin masajul facial, circulatia sangvina este imbunatatita si muschii fetei sunt detensionati ceea ce face ca ridurile sa se formeze mai greu.

Masajul deep tissue este recomandat in special persoanelor care sufera deja de contracturi cronice ale musculaturii , cauzate de diverse disfunctii in organism . Viata plina de stres si responsabilitati pe care o avem se reflecta la nivel de sanatate fizica prin diverse stari si disfunctii. Un proverb chinezesc ar spune ca varsta ar trebui determinate dupa gradul de mobilitate al coloanei vertebrale. Este contraindicate persoanelor care sufera de troboflebita si tromboza, convalescenta dupa fracturi sau femei gravide. Pentru doamnele insarcinate oferim masajul special conceput pentru aceasta perioada...in descrierea urmatoare.

Masajul pentru gravide este o tehnica noua aparuta in tara noastra. Masajul in sarcina este benefic pentru reducerea efectelor hormonale neplacute (maini si picioare umflate din cauza retentiei de apa), pentru reducerea disconfortului cauzat de schimbarea centrului de greutate (dureri de spate, de sold, de genunchi) si mai ales pentru relaxare.

 

In sauna, suntem expusi la caldura iar dupa sport 10 minute de sauna pot accelera viteza de recuperare a organismului.

In Finlanda, saunele au fost dintotdeanua asociate cu sanatatea. Primele saune au fost concepute de inventatorii scandinavi si erau spatii în care oamenii puteau sa îsi împrospateze mintea sau femeile, sa nasca. Chiar si în zilele noastre, aproape toate locuintele finlandezilor sunt dotate cu sauna.

Silul de viata sedentar si folosirea regulata a antiperspirantului previn organismul sa elibereze toxine prin transpiratie. Saunele cresc temperatura corpului, ceea ce stimuleaza glandele sudoripare. Transpiratia contine 99 la suta apa, iar procentul ramas este format din toxine precum sodiu, cupru, mercur, dar si chimicale. Relaxeaza muschii si amelioreaza durerea. Cand temperatura corpului creste, vasele de sange se dilata si circulatia creste. Acest flux ajuta organismul sa se recupereze, mai ales în urma exercitiilor fizice intense.

Potrivit cercetatorilor, un studiu a aratat ca doar 10 minute de sauna dupa sport poate accelera viteza de recuperare a organismului, permitandu-ne sa fim în forma pentru urmatoarea sedinta.

Elimina stresul

Expus la caldura, organismul elimina endorfine, neurotransmitatori care au efecte analgezice si tranchilizante, astfel fiind un remediu ideal pentru a combate stresul, anxietatea, depresia si insomnia.

Sporeste sanatatea cardiovasculara

Cercetari au aratat ca bataile inimii pot accelera de la 60-70 pana la 110-120 de batai pe minut într-o sauna, urmand ca apoi sa scada sub medie în timpul procesului de racire. Schimbul brusc de temperatura este ca un exercitiu fizic pentru muschii inimii.

Recomandari

Sunt recomandate aromele de menta si eucalypt contra racelii, pentru relaxare esentele de trandafir si lavanda, iar pentru energizare, esentele de citrice In sauna se sta aproximativ 15 minute, dupa care se face un dus cu apa potrivita pentru normalizarea temperaturii corpului.

Google Google